Sto lat, Metis!

Październik 3, 2010 o 8:19 am | Napisane w Newsy | 3 Komentarze
Tagi: , ,

~ Stoo lat, stooo lat, niech żyje, żyje nam…
METIS-CHAAAAAAN! ^^ (Ej, zrymowałam! O.o)
Spełnienia marzeń, dużo szczęścia, uśmiechu na co dzień, całą tonę Kinder Bueno…
No i mały wierszyk dla Ciebie:

W uroczystą taką chwilę, jaką są Twe urodziny,
życzę Tobie, abyś mile spędzała wszystkie swoje chwile.
Abyś w życiu wszystko miała prócz krzywdy i cierpienia,
by przed Tobą zawsze stała droga czystego sumienia.
Byś wesoło dzień ten spędziła jako dzień swego święta
i zawsze pamiętała, że jest taka osoba, co o Tobie pamięta!

Poza tym, życzę Ci:

– Duuuużo szczęścia
– Słodkości! : 3
– Miłości? ; ]
– I czego sobie jeszcze zażyczysz!

Pamiętasz, jak:
– Jak razem uciekałyśmy z… z… „Przepustek”?  No, wiesz pewnie o jaki dzień chodzi? xD „Adventure girl”.
– Jak pisałyśmy do siebie liściki? (Nadal je trzymam w moim pudełku!)
– Jak zrobiłaś mi welon na ślub z Hipciem Humunukupuapua? (Dobrze napisałam nazwisko? :D)
-Jak nakręciłyśmy pierwszy odcinek TV Drama?

Nigdy nie zapomnę tych chwil. : )

Tak więc:
Sto lat!
~ Fumi.

Przyjmij proszę oto ten wirtualny tort, jako dowód mojej ciężkiej pracy dla Ciebie. : D

3 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja też życzę ci wszystkiego naj naj naj metis:D

  2. Strasznie mi głupio, że jestem aż tak spóźniona z życzeniami, ale naprawdę życzę Ci duuużo radości , szczęścia, wiecznych dni i wspaniałych przeżyć 🙂

  3. Spóźnione życzenia urodzinowe chociaż Cie nie znam xD I zapraszam do siebie :3


Skomentuj

Entries i komentarze feeds.

