Anime: „Fullmetal Alchemist Brotherhood”

Wrzesień 11, 2010 o 4:42 pm | Napisane w Anime | 5 komentarzy
Tagi: , , ,

~ Jeeeej! Idę dzisiaj z Ayą porobić jakieś zdjęcia. Mam kilka dobrych pomysłów, więc chyba będzie fajnie. ^^ I w ogóle ostatnio skończyłam oglądać świetne anime, więc pomyślałam, że coś o nim napiszę. Zapraszam do przeczytania recenzji!

„Full Metal Alchemist: Brotherhood”- recenzja

Drugą serią anime „Full Metal Alchemist” jest „Full Metal Alchemist: Brotherhood”. Druga seria nie jest kontynuacją pierwszej. Różnica pomiędzy nimi jest taka, że seria II jest bardziej przybliżona do wersji mangowej. Poza tym poprawiła się kreska i moim zdaniem- muzyka.

          Bracia Edward i Alphonse Elric bardzo kochali swoją matkę. Byli gotowi zrobić dla niej wszystko. Po tym, jak zostawił ich ojciec żyli z nią w trójkę, tworząc szczęśliwą rodzinę. Niestety pewnego dnia sielanka się skończyła- mama dwójki rodzeństwa zachorowała i wkrótce zmarła. Bracia załamani śmiercią najbliższej im osoby, postanowili przywrócić ją do życia, używając do tego alchemii. Niestety zapomnieli o jednym- w alchemii panuje „zasada równej wymiany”.  Mówi ona, że żeby coś stworzyć trzeba poświęcić rzecz o tej samej wartości. Ale Edwardem i Alphonsem sterowała tylko jedna myśl- chcieli znów ujrzeć uśmiech mamy… Co będzie dalej? Przekonajcie się sami!

         „Full Metal Alchemist: Brotherhood” jest najlepszym anime, które do tej pory oglądałam. Fabuła jest oryginalna, a to z pewnością duży plus. Było wiele smutnych momentów, tak samo jak i zabawnych. Oglądając to anime na przemian  śmiałam się i płakałam. W FMA 2 jest wiele zaskakujących zwrotów akcji, dużo się dzieje, i przez wszystkie 64 odcinki w ogóle się nie nudziłam.
              Kreska jest bardzo dobra, natomiast mogłoby być lepiej. Niektóre postacie wyszły twórcom fantastycznie, ale nad innymi można by było popracować. Grafika ogólnie jest szczegółowa i ładna.
          Każda postać ma swoją własną historię, którą może nas zaskoczyć. Wszyscy spostrzegają świat inaczej, mają inny tok myślenia i wyrazisty charakter. Każda postać coś wprowadza do tego anime i to mnie cieszy.
          Muzyka jest niezła. Najbardziej podobał mi się pierwszy opening- Yui „Again”. Piosenkarka ma ładny głos i pisze naprawdę dobre teksty. Piosenki miło się słucha, a tłumaczenie jest rewelacyjne. Drugi opening zdecydowanie nie jest tak dobry jak poprzedni, ale też mi się podobał. Natomiast trzeci uważam za najgorszy, ale to już kwestia gustu muzycznego.  Za to opening czwarty jest świetny. Bardzo podoba mi się refren i jego tłumaczenie. Piąty już jest bardziej spokojny. Moim zdaniem też jest udany. Z endingów  najbardziej podoba mi się pierwszy. Animacja do niego jest wspaniała, a piosenka jest ciekawa.
          FMA 2 jest serią wartą obejrzenia. Na pewno się nie zawiedziecie, polecam!

~ Fumi

5 komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Świetne!:D
    Jeśli ktoś nie oglądał to polecam!

  2. Super ;)Naprawdę. Po przeczytaniu aż chce się obejrzeć… Ale niestety nie mam czasu… Pozdrawiam 😉

  3. Uou. Zaciekawiłaś mnie ;D Czemu przez fona albo na gg nie opowiadasz recenzji tylko twierdzisz „Podobało mi się ;D” Na pewno umiesz zachęcić ^^ Po takiej recenzji to nawet bym zaczęła oglądać Hankę Montankę (uwierz mi, wkurza mnie to do potęgi). A więc, coś chciałam jeszcze napisać… Aha! Już wiem: XD

  4. Powiadasz, że warto tym się zainteresować.. No cóż, ogólnie rzecz biorąc czasu mało, a spraw na głowie masakrycznie dużo. Poza tym wpierw obejrzeć bym musiała pierwszy sezon. Może w ferie porządnie się zabiorę za FMA 😉
    Pozdrawiam, Ayame

  5. A po co oglądać pierwszy sezon????
    w porównaniu z ta serią pierwsza jest niczym i tak ta seria to to samo co pierwsza tylko bliższa mangi(która jest BOSKA^^)
    Ja już tą serie oglądałam więc wiem co mówię:)
    a po za tym jest u mnie nowa nocia^^


Skomentuj

Entries i komentarze feeds.

