Anime: Naruto + Naruto Shippuuden

Czerwiec 26, 2010 o 5:02 pm | Napisane w Anime | 6 Komentarzy
Tagi: , , ,

 

Dawno mnie tu nie było.. Poprawianie ocen i różne sprawy trzymały mnie z dala od Shinjinai!. Jak widzicie w międzyczasie zmieniłam styl strony i dodałam nowy banner, mam nadzieję że się podoba. ;] Mimo tego, że nastały wakacje, muszę się przygotowywać do Olimpiady Biologicznej, która czeka mnie w następnym roku szkolnym.. Czego się nie robi żeby dostać się do dobrego liceum..

 

Na początek dodam, że zamierzam zrecenzować w tej nocne dwie postępujące po sobie serie. Naruto Shippuuden jest kontynuacją Naruto, więc nie widzę powodu, żeby robić do tego oddzielne notki.

Zaczynajmy

Naruto

Odcinki: 220

Gatunek: shonen, nadprzyrodzone, miejscami komedia

Studio: Studio Pierrot

Rodzaj: seria TV (emitowane na TV Tokyo)

Na podstawie: mangi

Opis:

Anime opowiada o niezdarnym chłopcu. Dość nielubiany Naruto chce pokazać wszystkim ile jest wart i udowodnić ich mylne pojęcie o nim, więc przysięga sobie że w przyszłości zostanie najsilniejszym „ninją” w wiosce – „Hokage”. Od tego momentu nasz mały bohater trenuje i stara się być jak najlepszym. Anime opowiada o niczym innym, jak o jego przygodach i rośnięciu w siłę. Swym urokiem stopniowo zdobywa przyjaciół i zaufanie innych, przezwyciężając kolejne trudności i obalając stereotypy. Jest to historia czysto fantastyczna i nierealna.

Jest to shonen, spotkacie się więc tu z ogromnymi ilościami walk i energiczną muzyką. Niezdarny (czasami wręcz komediowy) Naruto zdobywa (oczywiście!) przyjaciół z potencjałem równym jemu, ma także rywala i wybrankę swego serca. Nie brak mu potężnych wrogów.

Naruto Shippuuden

Odcinki: dzisiaj jest ich 166

Gatunek: shonen, nadprzyrodzone, miejscami komedia

Studio: Studio Pierrot

Rodzaj: seria TV (emitowane na TV Tokyo)

Na podstawie: mangi

Opis:

Akcja Shippuuden’a dzieje się 3 lata po skończeniu pierwszej serii. Bohaterowie dorośleją, są silniejszy, zmieniają się ich poglądy na różne sprawy. Celem Naruto jest odzyskanie przyjaciela, którego w pierwszej serii zatrzymać nie zdołał. Przyjaciel ten odszedł z wioski, chcąc zemścić się na bracie. Zarys fabuły jest taki sam, tylko, jak już wspominałam, Naruto skupia się teraz na innych celach. Jednocześnie staje się „silny” i wszyscy zaczynają go już podziwiać. Po raz drugi animacja jest jaka jest, a muzyka podobnie. Tym czego nie mogłam pominąć są przykuwające wzrok(zależy od gustu)openingi. Akcja w tym tez jest nierealistyczna, świat przedstawiony jest wymyślony.

 

Metis.

6 Komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Moim pierwszym anime było historyczne Dragon Ball i po obejrzeniu tego wszystkie mudne romanse wydawały się beznadziejne…. W każdym razie o Naruto słyszałam wiele i wydawało mi się, że to anime jest przereklamowane i nie można go porównać z DB, ale już po pierwszym obejrzanym odcinku, wiedziałam jakie mam plany na najbliższe 2 miesiace ~ oglądać Naruciaka!
    Chyba główną zaletą Naruto, to po pierwsze bardzo zróżnicowana fabuła i mocno zakręcona, ale i co nalejpsze – logiczna i dobrze przemyślana; a drugie to bohaterzy, których osobowości odstępują od norm ~i to właśnie kocham. Ostatnią rzeczą jaką urzekł mnie Naruciak , to walka. Zawsze efektywna i pełna „latającej broni” i krwii ^^.
    A teraz o wadach, które mnie wkurzają a) Naruto Shippuuden jest już coraz bardziej denerwujący, bo z Sasuke zrobiono zakopleksionego emo, który podobno jest przystojny i „cool”; b)grafika anime schodzi coraz to na niższe poziomy. Kreska jaką obecnie reprezentuje wytwórnia mnie poraża. Niedorobione twarze, schrzanione cienie i brak dopracowanych szczegółów, katastrofa. Jedynie manga ma jeszcze jakiś poziom.
    Przepraszam, za dłuuuuugi komentarz, ale Naruciak zawsze targa mą duszą XD

  2. Kreskę rzeczywiście ma coraz gorszą, ale fabuła (pomijając fillery) i muzyka są świetne!

  3. Łeee, nie napisałaś wcale przemyśleń! xD To tak… Z jednej strony cieszę się, że Naruto było na Jetixie, bo te wszystkie animce w TV dają nam nadzieję na to, że kiedyś zobaczymy ich więcej. Jednakże chociaż mania na Naruto była duża to i tyle samo jak nie więcej się wrogów serii nazbierało ;/ Jakby tego było mało, dubbing był……. -.- Porażka. Ale to tyle o TV wersji ;P
    Ogółem to lubię „Naruto”. Nie obejrzałabym drugi raz wszystkich odcinków, no i też zatrzymałam się dawno temu i dalej nie oglądam, ale raczej nie mam braku chęci do nadrabiania tego. Bohaterowie przyciągają, a pojedynki, o dziwo, nawet mnie nie nudzą. Uwielbiam te wszystkie ataki, które potem staram się naśladować (xD) oraz gagi pojawiające się w Naruto. To po prostu mój typ humoru 😉 Co do Sasuke-Emo.. I co z tego? xD Mamy mega-optymistycznego Naruto, realistkę Sakurę i pesymistę Saska. Tak może być ;P
    Jest jeszcze w tym anime coś takiego, że szybko płacze się razem z bohaterami, i chyba tak samo ze wszystkimi innymi uczuciami. Wczuwa się. ^^ O kresce się nie wypowiem, bo dawno jej nie widziałam xD Muzyka zawsze mnie nakręcała, taka krzykliwa i radosna.
    To tyle, chociaż o tym anime mogłabym pisać bez konca 😉
    Pozdrawiam !

  4. Dobra przyznaję to anime jest BOSSSSSSkie
    ale ostatnio ci co go rysują są denerwujący jak obejrzałam 168 odcinek(NAJWAŻNIEJSZY: NARUTO SIĘWKURZA NA PAINA PO TYM JAK ZRANIŁ HINACIE) to grafika była do dupy(myślałam że ich tam opierd***) a następny będzie dopiero w ten czwartek bo podobno schrzaniono ich za tak dubną grsfikę reszta jest oki:)

  5. Świetny blog! Bardzo podoba mi się szata graficzna 🙂 No i oczywiście to że jest coś o Naruto! ^^
    Zauważyłam że im dalsze odcinki tym bardziej łzawe i wzruszające. Ostatnie odcinki (np:Walka z Painem) są genialnie zrobione!

    Zapraszam na:
    http://nexusofthecloud.wordpress.com/ oraz
    http://alp-little-fantasy.blog.onet.pl/

  6. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you make this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz answer back as I’m looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. kudos


Skomentuj

Entries i komentarze feeds.

