Anime: „Clannad”

Maj 9, 2010 o 11:39 am | Napisane w Anime | 3 komentarzy
Tagi: , ,

Ludzie… Wczoraj miałam pierwszą lekcję gry na pianinie! ^^
Było ciekawie i nie umiem doczekać się następnej.
No ale przejdźmy do rzeczy… : )

Anime
„Clannad”

Tomoya Okazaki  jest chłopcem mającym za sobą wiele przeżyć. Nienawidzi swojego miasta za to, że  jest przepełnione nieszczęśliwymi wspomnieniami. Pewnego dnia spotkał dziewczynę, która zmieniła jego życie. Czy na lepsze?

„Clannad” to anime mówiące głównie o uczuciach. Jest tam kilka typów, którzy mają beznadziejne życie i z pewnością wiele osób na ich miejscu zaczęłoby podcinać sobie żyły, ale oni swój smutek ukrywają- można powiedzieć, że nie chcą zadręczać innych swoimi problemami. Nie licząc wzruszających i smutnych chwil, „Clannad” momentami naprawdę rozbawia. I tutaj muszę o kimś wspomnieć-

Sunohara to postać wnosząca do serii wiele pozytywnej energii i śmiechu. Przy nim nie da się smucić. Na samo pojawienie się Sunohary, szeroko się uśmiechałam.  Gdyby nie on, anime byłoby po prostu nudnym wyciskaczem łez.

Muzyka była ciekawa, zwróciła moją uwagę. Opening przyjemnie się słucha, z pewnością jest bardzo nastrojowy i idealnie pasuje do animacji. Wokal bardzo mi się spodobał- spokojny i delikatny. Piosenkarce można pozazdrościć głosu. 😉

Podsumowując, anime jest dobre. Ciekawa fabuła, muzyka i postacie, ładna kreska. Natomiast trzeba też przyznać, że „Clannad” momentami nudził, ale takich chwil na szczęście było mało. Serię zaliczam do udanej i ciekawej, moim zdaniem wartą do obejrzenia.

~ Fumi.

3 komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Anime jest dobre? Czy mi się wydaje, czy tylko mi tak odwaliło na punkcie tej serii…? Jak dla mnie Clannad jest po prostu idealny! Przy żadnym filmie tyle nie płakałam, jak przy oglądaniu tej serii. Muzyka jest rewelacyjna tak samo jak postacie, ogólnie nie mam nic do zarzucenia twórcom… Chociaż nie! Jestem wściekła, że nie wydają nowych odcinków! xD Kinowa wersja Clannad trochę mnie zdołowała, ale jak najbardziej była udana ^^ Co jeszcze miałam powiedzieć…? Wszyscy, którzy polubią to anime powinni obejrzeć także Kanon 🙂

  2. Ojoj, ile ja miałam lat, kiedy to oglądałam 😉 No, zdecydowanie za mało. Nie zrozumiałam tego, nic prócz kluseczek dango i tych gwiazdek mi się nie podobało. Kiedy dojrzałam i byłam w stanie zrozumieć, już wolałam oglądac inne tytuły. A teraz nie umiem ci nawet skomentować notki, bo wolę ten czas poświęcić na dobrą dramę.

    Clannad jest hitem. Tyle mogę powiedzieć z tego, co pamiętam. Odcinki były tak rozłożone, że naprawdę żaden mi się nie nudził, a były to czasy, kiedy dużoo przewijałam. Poza tym dodam tutaj, że te odcinki specjalne zrobione z innym endingiem par są boskie.
    Kreska jest niesamowita, a z openingiem uwielbiam wyć xD Czyli tu też 10/10.

    Podsumowując, pewnie jakby mi się nudzilo to właśnie to obejrzałabym po raz drugi 😉

  3. CLANNAD jest moją ulubioną serią. Mogłabym ją bez przerwy wychwalać i wychwalać, ale wtedy to byłby wielki spam 😄
    Nudził? Niby gdzie? Ja tam się nigdy nie nudziłam i oglądałam to kilka razy.
    Pozdrawiam ;*


Skomentuj

Entries i uwagi feeds.

