Muzyka: You are my love

Kwiecień 25, 2010 o 5:30 pm | Napisane w Muzyka | 3 Komentarze
Tagi: ,


Wczoraj cały dzień chodziłam z Julią po sklepach w Karolince. : > Gdy chciałyśmy wracać, okazało się, że nasz autobus będzie za 25 minut… Oczywiście mi nie chciało się czekać, więc zaciągnęłam Metis do domu pieszo. Po  drodze kopałyśmy pudełko Tic Tac’ów, niestety marnie skończyło. Nie pytajcie. ^^’
A dzisiaj dostałam jabłecznik od babci, mmm. Szybko przetłumaczę piosenkę i wracam do jedzenia.


Oryginał:

Ame ni nureta hoho wa
namida no nioi ga shita
yasashii manazashi no
tabibito

shizuka ni hibiiteru
natsukashii ongaku
omoidasenai kioku
samayou

yume wa tobitatsu no chiisana tsubasa de
omoi no kienai basho made
futari de
tooi umi wo sora wo koete

kurai yoru no naka de
watashi wo terashiteru
yasashii manazashi no
anata ni
aitai…

Tłumaczenie:

Słaby zapach łez,
Moje policzki nasączone przez deszcz,
Gdy ciepłym spojrzeniem obdarowywałam twarze
Podróżnych.

Muzyka z dzieciństwa,
jej słabe echo w tle.
Bezsensownie postaram się zapamiętać wspomnienia
Błąkając bez celu.

Tymi skrzydełkami, co dostałam w  moich snach
Nad odległym morzem i niebem
Razem poszybujemy
Do miejsca, gdzie nigdy nie wygasną wspomnienia.

Ty rozświetlasz mi drogę
W ciemności nocy.
O, to ciepłe spojrzenie
Na twarz.
Tęsknię za tobą bardzo.

Piosenka do odsłuchania:
KLIK

Piosenka do ściągnięcia:
KLIK

A teraz idę jeść jabłecznik.
~ Fumi.

3 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kocham YUI! 😉 Do tego ta piosenka też jest niezła jak wszystkie jej inne, ale widzę, że albo to jakaś wersja do anime lub strasznie krótki tekst, co? „Bezsensownie postaram się zapamiętać wspomnienia|Błąkając bez celu.” – ja nieraz boję się, niestety, że moje wspomnienia znikną. Jest to straszne uczucie, ale nie ma sensu walczenie o nie, bo i tak nie wygramy.
    Mam pytanie: z jakiego języku tłumaczysz?
    Pozdrawiam, Aikee.

  2. Z angielskiego. ; )

    ~ Fumi.

  3. jak zwykle super piosenkia:) ale jak przeczytałam o tym jabłeczniku to mi też się jeść zachciałao
    O_O Nie no znowu gadam głupoty najpierw na blogu a teraz tu
    ZARAZ ZWARIUJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A no właśnie u mnie nowa nocia
    ZAPRASZAM!!!!!!!!!!:D


Skomentuj

Entries i komentarze feeds.

