Anime: Full Metal Panic!

Marzec 28, 2010 o 8:05 pm | Napisane w Anime | 4 Komentarze
Tagi: , ,

Nie wiem co napisać… O! Dostałam 4 z historii. : > Dobra, nie będę już Was zanudzać. Zapraszam do przeczytania recenzji. ; ]

Full Metal Panic!

Anime opowiada o pewnym szesnastolatku- Sagarze Sousuke, który całe życie spędził w wojsku. Był na rozmaitych wojnach, ale nigdy nie był w typowej, japońskiej szkole. Pomyślmy więc- co się stanie, gdy nagle go tam umieścimy?

Moim zdaniem pierwsza seria anime była ciekawa.  Co prawda, na początku FMP wydawało mi się nieco dziwne i nieprzekonujące, natomiast po kilku odcinkach zmieniłam zdanie. Tutaj tragedia połączona jest z komedią- są chwile poważne, pełne akcji: porwania, szantaże. Są też zabawne- m.in. nasz główny bohater wysadzający szafki szkolne.
Jeśli chodzi o muzykę, to mnie nie zadowoliła. Moim zdaniem twórców było stać na coś lepszego. Kreska była zwyczajna, nie mam nic do zarzucenia.

Najmocniejszą stroną anime była druga seria- „Full Metal Panic? Fumoffu!” Jak zaczęłam oglądać, to nie umiałam skończyć. Była genialna! Nigdy nie widziałam czegoś równie śmiesznego. To prawdziwa komedia.

Trzecia seria jest bardziej poważna, co mnie trochę zawiodło. Przez całe anime towarzyszy nam pewien id… koleś, którego w ogóle nie można się pozbyć. Było to trochę irytujące. Natomiast była tutaj akcja, chwile niepewności. Było widać emocje. To jest duży plus trzeciej części FMP. Czuło się to, co czuli bohaterowie, ale jednak brakowało troszkę tego humoru.

Podsumowując:
Gdyby tylko zmienić muzykę i trochę popracować nad kreską, anime byłoby jednym z najlepszych. Na szczęście te niedoskonałości nadrabia dobra i oryginalna fabuła. Moim zdaniem anime warto obejrzeć, przynajmniej dla tej drugiej serii.

Idę spać.
Fumi.

4 Komentarze »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kiedyś, jak byłam u dziadka,oglądnęłam kilka odcinka tego anime. Podczas oglądania nie śmiałam się, tylko nudziłam. Główny bohater był dla mnie nikim więcej niż jakimś dziwnym czymś, który nagle wyciągał karabin z torby lub bił się z kimś ~ muzyki tam się nie dosłyszałam, a kreska była słabiutka i mało efektowna. Ogólnie totalna klapa.. Ale cóż, kazdy ma inne zdanie, a o gustach si ni dyskutuje 🙂
    Pozdrawiam, Ayame

  2. oglądałam to anime i jest po prostu świetne:) a najbardziej podobały się komediowe sceny normalnie ryczałam ze śmiechu:D:D

  3. Oj Fumi 😀 Moja Pani od polskiego by Cię wykastrowała za polszczyznę, ale fajnie piszesz ^.^ Podoba mi się 😉

    A Anime mi się nie podobało osobiście 😛

  4. Kolejne z tych anime, które oglądałam dawno temu ;] Ale to jest akurat wyjątkowe, bo watchowałam z chłopakiem mojej siostry, czyli znowuż nie tak dawno.


Skomentuj

Entries i komentarze feeds.

