Muzyka: Guilty

Marzec 24, 2010 o 8:45 pm | Napisane w Muzyka | 5 komentarzy
Tagi: , , ,

Jej! Dostałam piątkę z kartkówki z angielskiego. Normalnie sto procent lansu.
Wczoraj byłam w Empiku, chciałam kupić sobie coś dobrego do czytania. W internecie znalazłam pozytywną recenzję książki „Błękitnokrwiści”. Niestety opowiadanie mnie zawiodło- nuda, nuda i jeszcze raz nuda! Ghaaa! W bibliotece też nie ma niczego ciekawego… Eh. Zakończmy temat. Ostatnio interesuje mnie „mroczniejsza” muzyka. Tak więc przetłumaczyłam sobie z nudów piosenkę „Guilty”, Ayumi Hamasaki.

Oryginał:

Ikura nigete mo nogarerarenai
doko made kakko ha oikakete kuru
sono uchi kakko ha itsuka atashi ni
oitsuita ato oi kosu no kana
kimi ni iwanai koto wo yurushite
kikanai de sore ijou
ima ha mada kono mama de
miesuita ii wake wo sasete
hitomi no oku ni hanareta kokoro
kakushita mama de hohoema nai de
kitto mou kimi ha wakatteru no ne
iwanai de sore ijou
mou sukoshi ato sukoshi
yasashii uso tsuita mama ni shite
kikanai de sore ijou
ima ha mada kono mama de
ii wake sasete
iwanai de sore ijou
mou sukoshi ato sukoshi
yasashii uso tsuita mama ni shite.

Tłumaczenie:

Nie można uciec.
Przeszłość będzie za tobą.
Wkrótce przeszłość dotrze do mnie.
Nie minie mnie.
Wybacz, nie odezwę się.
Nie pytaj mnie więcej.
Na razie
Zachowaj te oczywiste wymówki.
Bezstronne serce ukryte głęboko w moim spojrzeniu.
Nie uśmiechaj się tak do mnie.
Być może już wiesz.
Nie mów nic więcej.
Jeszcze tylko trochę, nie brakuje dużo
do słodkiego kłamstwa.
Nie pytaj mnie więcej.
Na razie
Zachowaj te oczywiste wymówki.
Nie mów nic więcej.
Jeszcze tylko trochę, nie brakuje dużo
do słodkiego kłamstwa.

Piosenka do odsłuchania:
KLIK

Piosenka do ściągnięcia:
KLIK

Tłumaczenie:
Fumi.

Idę dręczyć ludzi na Kiichigo.
Sayo~ !

5 komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Biedni ludzie z Kii xD A tłumaczenie super ^ ^ Czekam na inne newsy ;]

  2. Muzyka jest ciekawa, a słowa jeszcze bardziej. Tak mrocznie i tajemniczo… Podoba mi się, jednakże więcej słów nie wyduszę na ten utwór 😄
    Pozdrawiam 😉

  3. super muzyczka a co do książek polecam ci takie jak „Szeptem”,”Nocna Łowczyni”,”Naznaczona” czy „Pocałunek o północy” są po prostu świetne:D

    UWAGA druga i ostatnia książka zawiera sceny niedozwolone do lat 18 więc jak nie lubicie takich książek to NIE CZYTAĆ:)

  4. a i u mnie nowa nocia zapraszam:)

  5. Strasznie fajna ta piosenka 😄 W ogóle zazwyczaj mroczne piosenki mają takie coś wykombinowane, że kiedy je się czyta, a nie słucha, to normalnie horror. Uwielbiam takie ;D A mój ulub. fragment to zdecydowanie… no, może nie cała piosenka.. ” Nie można uciec.
    Przeszłość będzie za tobą.” Takie oczywiste, a jednak tak trudno dochodzi do świadomości.


Skomentuj

Entries i uwagi feeds.

