Manga: Bleach 392 + wyniki ankiety dotyczącej najlepszych walk!

Luty 13, 2010 o 6:28 pm | Napisane w Manga | 5 komentarzy
Tagi: , , , ,


Taaak, nowy Bleach.. W sumie to miałam tą notkę napisać już wczeeeścniej, ale jakoś nie miałam na to siły i chęci, więc ukazuje się ona dopiero dzisiaj. A co w tym chapterku? Wyniki ankiety, a także wydarzenia, których (no, może nie wszystkich) można było się spodziewać. No to zagłębmy się w szczegóły…

 

Teraz wyniki sondy…

10. Kenpachi vs Nnoitor,

9. Yoruichi vs Soi Fon,

8. Ishida vs Mayuri,

7. Rukia vs Aaroniero,

6. Renji vs Byakuya,

5. Hitsugaya vs Gin,

i pierwsza czwórka z obrazka czyli, na 3 miejscu remis (taak, rzadkość;])

3.Ichigo vs Renji i

3. Ichigo vs Grimmjow,

2. Ichigo vs Ulquiorra,

1. Ichigo vs Byakuya.

Co robi tam walka z Renjim?!Po drugie gdzie jest Ichigo vs Kenpachi?! Na pierwszym miejscu postawiłabym walkę Ichigo vs Ulquiorra, a dopiero po niej Byakkuna. Są to tylko moje wymysły, więc nie krytykować, każdy ma własny gust.. ;P

Trzymajcie się, do następnego~

Metis.

5 komentarzy »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hah^^ Wiec w końcu się wyżaliłaś publicznie ~ I dobrze, co masz to w sobie dusić ;]
    Co do ankiety… U mnie Byakkun vs Ichigo i Ulq vs Ichigo remisują na pierwszym miejscu^^ Dalej Kenpachi vs Ichigo, i na trzecim Grimmi vs Ichigo [chociaż te dwie też są u mnie mniej więcej po równo]
    Jednak najgorsze jest to, że za tydzień chapa nie będzie!! Nandeee!!?? Jak możesz Tite!!?? *chlip*

  2. Siemka. Dzięki za komentarz. Nie, nie brałam udziału w żadnym konkursie. Nie wiem czemu, jakoś tak 😀 I powiem szczerze, że podoba mi się Twój blog 🙂 No i to, że masz dubbingować anime ,,Air”. Zazdrość przeze mnie przemawia 😀 Ja też tak chcieć :D:D hehe

  3. Wybacz, że odpisuję dopiero dzisiaj, ale wcześniej nie zauważyłam Twojego komentarza. Grzebałam i patrzyłam, co u mnie nowego na blogu i dopiero DZISIAJ przeczytałam Twój komentarz.
    Tak, do znajomości jestem chętna. Ostatnio dość mam patrzenia na blogi wyłącznie z gwiazdami Disneya xD A na onecie ostatnio też nie ma nic ciekawego.
    Jakie lubisz anime.??

  4. Super. ^^

  5. Wedlug mnie na 1 miejscu powina byc walka ichigo vs ulqorra.


Skomentuj

Entries i uwagi feeds.

