Ouran high school host club – czyli szkoła jakiej nie znacie.

Luty 3, 2010 o 3:20 pm | Napisane w Anime | 1 komentarz
Tagi: , , ,

Ghaaa! Czy wspominałyśmy o tym, że mamy pecha? Ja to szczególnego… Byłam sobie na takim fajnym forum dubbingującym anime, ale dubbingować nie mogłam ze względu na swój głupi mikrofon. Dzisiaj sobie jadę do sklepu i kupuję mikrofon za 30 zł. a tutaj się okazuje, że forum usunęli! Mam ochotę się pociąć, ale jak na złość mydło się skończyło. Więc dla odprężenia zrecenzuję jedno ze swoich ulubionych anime. Zapraszam!

Ouran High School Host Club – recenzja.

„Ouran high school host club”- czyli szkoła jakiej nie znacie.

Anime opowiada o dziewczynie imieniem Haruhi, która przystąpiła do szkoły średniej Ouran; wielkiej szkoły dla dzieciaków z bogatych rodzin, ale także o wysokim poziomie nauki. Pewnego dnia nowa uczennica zgubiła się w budynku, weszła do pomieszczenia, gdzie znajdował się tak zwany  „klub hostów”. Przez przypadek zbiła tam bardzo cenny wazon.  Była zbyt biedna, żeby za niego zapłacić, więc musiała przystąpić do klubu jako chłopiec.
Miałam wielką przyjemność oglądając to anime. Na początku myślałam, że to jakaś denna opowieść o dziewczynie udającej chłopaka, by odpłacić dług. Jednak zostałam pozytywnie zaskoczona.  Zabawny, poprawiający humor, wciągający – to tylko niektóre określenia tej jakże wspaniałej animacji.  Główna bohaterka jest zupełnie inna, niż się spodziewałam; uczennice szkoły Ouran piszczały na widok przystojnych chłopców z klubu, natomiast Haruhi od początku była wobec nich sceptyczna. Można nawet powiedzieć, że za nimi nie przepadała:  Egoistyczny idiota, który uważał się za najwspanialszego na świecie, dziecko z króliczkiem, nie rozstający się choćby świat się walił, bliźniacy, niemowa i mądrala.  Nie robią zbyt dobrego wrażenia, prawda? Ale jednak wszyscy razem wzięci  potrafili być naprawdę zabawni.  To anime było wspaniałym pomysłem. Grafika i fabuła były warte starań twórców. Zachęcam każdego do obejrzenia „Ouran high school host club”, gdyż warto. Tam każdy znajdzie coś dla siebie!

Autor: Fumi

Idę walić głową w klawiaturę. Sayo


1 komentarz »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. szczerze się przyznam że ten blog przypadł mi do gustu:)szczególnie podoba mi się wasz pomysł:) nie widziałam jeszcze takiego bloga gdzie będzie tyle rzeczy na raz(zawsze było tylko jedno albo recenzje albo piosenki czy kultura japońska)jeśli potrzebna będzie wam pomoc to piszcie śmiało do mnie:)

    P.S
    oczywiście dodaje was do linków:)


Skomentuj

Entries i uwagi feeds.

