Witamy!

Luty 1, 2010 o 3:40 pm | Napisane w Newsy | Dodaj komentarz
Tagi: , ,

 

 

Czemu taka nazwa? Co ona oznacza?:

„Shinjinai!”– jest to zwrot oznaczający w języku japońskim „Nie do wiary!”. Jest to okrzyk zdumienia i zachwytu jednocześnie. Pierwotnie miałyśmy inne pomysły na nazwę (i to dużo innych pomysłów), ale jak to czasami bywa , nazwy te były zajęte… Stwierdziłyśmy że „Shinjinai” będzie w sam raz, gdyż jest chwytliwe i łatwe do zapamiętania (może nieraz słyszeliście w anime ten zwrot ; P), więc zostało. ; ]

Co tu będziemy robić..?:

-Muzyka: tłumaczenie tekstów japońskich piosenek; czasami może opis danej kapeli;

-Anime: recenzje do anime;

-Manga: recenzje do mang.(być może);

-Japonia: kultura; tradycje; legendy; Ew. mały słowniczek.

-Newsy: od czasu, do czasu powiadomienia o ważniejszych wydarzeniach w świecie japońskiego przemysłu(muzycznego itd.).

O nas:

Fumi:

Mam lat 14, jestem dziewczynką, ostatni raz spowiadałam się miesiąc temu.Lubię ryż. W wolnych chwilach tnę się mydłem w płynie. Amen.
Fumi

Metis:

Hey, jestem Julia ^^, ale tutaj będziecie mnie znać jako Metis. Mam lat 14(ale jestem starsza rocznikowo od Angeli[Fumi] – haha, wybacz, musiałam.^^). Lubię słodycze(i koty xD).Dobra, wystarczy.

Zapraszamy niedługo!

Dodaj komentarz »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Entries i komentarze feeds.

